شناسه خبر : 80677
چهارشنبه 15 بهمن 1399 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویژه دهه مبارک فجر

جشنواره‌ی ورزشی در شهرک شاهد/تصاویر

جشنواره‌ی ورزشی و مسابقات ویژه‌ی ایام الله دهه‌ی مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، در باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس برگزار می‌شود.

فاش‌نیوز- جشنواره‌ی ورزشی و مسابقات ویژه‌ی ایام الله دهه‌ی مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، در باشگاه ستارگان ایثار شهرک شاهد تهرانپارس برگزار می‌شود.

 به گزارش مسئول اجرایی و مدیر باشگاه ستارگان ایثار، این جشنواره‌ی ورزشی با رعایت تمام پروتوکل‌های بهداشتی در چند رشته‌ی ورزشی شامل بسکتبال با ویلچر، ویژه‌ی جانبازان نخاعی و ویلچری، فوتسال ویژه‌ی فرزندان شاهد و ایثارگر، دارت، آمادگی جسمانی و والیبال آغاز شده است.

این باشگاه در اطلاعیه‌ای جهت اطلاع‌رسانی به ورزشکاران ایثارگر علاقه مند به شرکت در مسابقات، منتشر کرد:

 به اطلاع می‌رساند با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر

باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار در سه رشته‌ی دارت، آمادگی جسمانی و والیبال اقدام به برگزاری مسابقات با رعایت قوانین و پروتکل های بهداشتی نموده است.

از عزیزان علاقه‌مند جهت شرکت در این مسابقات دعوت به عمل می‌آید نسبت به ثبت‌نام با خانم‌ها: اسکویی و منصوری هماهنگ نموده و اسامی خود را اعلام نمایند.

 لازم به ذکر است اولین مسابقه‌ی  آمادگی جسمانی خواهد بود که روز پنج شنبه مورخه۹۹/۱۱/۱۶ از ساعت ۹ لغایت ۱۲ برگزار می‌گردد.

دومین مسابقه والیبال که روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۹ برگزار خواهد شد.
سومین مسابقه دارت که روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۱ برگزار خواهد گردید.

 شماره جهت هماهنگی :۰۹۲۱۶۵۱۹۰۱۹

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانخرید و فروش حواله خودرو جانبازان از نماینده ویژه انجمن جانبازان کشورسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi